PLAKAT ŚCIENNY DEKORACYJNY

Papierowe materiały graficzne to wciąż – mimo rozwoju nowych technologii – najskuteczniejszy sposób na wypromowanie firmy czy wydarzenia. Jeśli ulotki czy plakaty mają być skuteczne, powinny być atrakcyjne wizualnie i solidnie wykonane. Jak przygotować i wykorzystać plakaty ścienne w promocji firmy?

FOTOGRAFIA I JEJ ZNACZENIE

Dobry kadr stanowi o ciekawym zdjęciu, jednak to właśnie ostateczna obróbka fotografii w programie komputerowym świadczy o prawdziwej wartości zdjęcia i jego ładunku emocjonalnym.

DRUK PODKŁADKI NA STÓŁ – JAK STWORZYĆ ORYGINALNY GADŻET REKLAMOWY?

Materiały promocyjne to jedna z najważniejszych składowych udanej kampanii reklamowej. Żeby wzbudzić zainteresowanie klienta i stworzyć spójną identyfikację wizualną, warto zadbać o najmniejsze szczegóły. Oryginalnym i praktycznym gadżetem promocyjnym będą podkładki na stół – podpowiadam, jak je przygotować oraz wykorzystać w promowaniu firmy.

CO KOCHAM W JESIENNEJ FOTOGRAFII KRAJOBRAZÓW?

Krajobraz to naprawdę bardzo inspirujący temat, który ująć można na bardzo wiele rozmaitych sposobów. Niektóre krajobrazy są jednak szczególnie wyjątkowe i nadzwyczaj mocno zachęcają mnie do wyjścia z domu z aparatem. Tak jest między innymi za jesiennym krajobrazami, które mienią się olbrzymią ilością barw i nasuwają mi na myśl wiele ciekawych ujęć. Oto kilka rzeczy, które szczególnie kocham w jesiennej fotografii krajobrazów. 

CIEKAWE I ZABAWNE ZAWIESZKI NA DRZWI

Nie raz zdarzyło się tak, że ktoś wszedł do pokoju bez pukania? Jest to bardzo denerwujące zwłaszcza w momentach, kiedy pracujemy lub robimy coś bardzo ważnego i nie chcemy, aby ktoś nam przeszkadzał. Doskonałym rozwiązaniem dla tego typu zachowań jest zakup zawieszki na drzwi.

MAGIA ZABYTKÓW

Zabytek trzeba obejrzeć i sfotografować o każdej porze dnia i roku, w różnych warunkach różnym świetle. Niekiedy fotografia zabytków nieciekawie wygląda w pełnym słońcu, ale zaczyna "grać" o zmierzchu.

 

DOŚWIADCZENIE MILE WIDZIANE

Dzisiaj można korzystać z wielu sposobów na to, aby pokazać siebie, swoją firmę czy działalność. Wśród nich dużym powodzeniem cieszą się tablice reklamowe, zarówno te mniejsze jak i większe.

Cena nie jest niska

Zwykle dzieli się je na trzy rodzaje, czyli na te naścienne, wolnostojące oraz wbetonowane. Od tego wyboru zależy oczywiście również cena, bo zwykle im większa tablica, tym jest droższa. Produkcja tablic reklamowych to duża dziedzina, ponieważ zapotrzebowanie na nie jest cały czas spore. Przy wielu firmach i osobach zajmujących się tego typu rzeczami zawsze zalecam zachowanie czujności i ostrożności, aby czasami nie natknąć się na kogoś, kto pomimo zapewnień nie spełni naszych oczekiwań.

WIZYTÓWKI MULILOFT - CO TO TAKIEGO?

Obecnie wizytówki należą do podstawowych narzędzi w każdym biznesie, dlatego ich wagi nie można lekceważyć. 

Wizytówki - dla kogo są skierowane?

Wizytówki powinien posiadać każdy, bez względu na to czy zarządza znacznej wielkości firmą, jest kierownikiem wysokiego szczebla, czy może prowadzi własną, jednoosobową działalność.

RÓWNOWAŻENIE EKSPOZYCJI

Ludzkie oczy charakteryzują się znacznie większym zakresem dynamiki niż jakakolwiek cyfrowa matryca. W praktyce oznacza to, iż człowiek oglądający dany pejzaż na żywo jest w stanie zauważyć nawet najmniejsze detale występujące w jego kształcie lub barwie. Aparat fotograficzny tego nie potrafi, czego konsekwencją są między innymi prześwietlenia lub zbyt duże obszary bieli bądź ciemności. Dlatego też podstawowym warunkiem stworzenia zdjęcia, które stosunkowo wiernie odtworzy rzeczywistość jest właściwe wyważenie ekspozycji, czyli sprawienie, by dane zdjęcie nie było ani zbyt jasne ani zbyt ciemne.

DODATKOWE UMIEJĘTNOŚCI GRAFIKA

Niektórym ludziom praca grafika reklamowego wydaje się dosyć monotonna. Prawda jest jednak taka, że jako grafik stale napotykam na nowe wyzwania, którym muszę sprostać.

Różnorodność reklamy

Niewątpliwie, tym co sprawia, że moja praca nie jest monotonna jest różnorodność reklamy. Dzisiaj marketing to nie tylko bilbordy i spoty reklamowe. Reklama jest wszędzie, a treść musi być zależna od jej lokalizacji. Jak się okazuje, często wykonuję nawet reklamy, znajdujące się na reklamowanych produktach. Chodzi tu na przykład o zawieszki na butelki projekt których nie jest prosty, gdyż muszę wziąć pod uwagę zarówno typ produktu, jak i typ grupy odbiorców oraz przede wszystkim kształt butelki oraz zawieszki.