DRUKOWANIE WIZYTÓWEK DLA SALONU FRYZJERSKIEGO

Moi klienci bardzo często pytają mnie o to, jak powinna wyglądać idealnie skomponowana firmowa wizytówka. Zwykle odpowiadam wtedy, że oprócz umieszczenia na niej podstawowych danych teleadresowych powinna być również zaprojektowana w oryginalny sposób, który nawiązuje do prowadzonej działalności. Dzięki unikalnemu projektowi można w prosty sposób zaintrygować potencjalnych kontrahentów oraz przyszłych klientów.

Garść podstawowych informacji

Zanim przechodzę do projektowania, zawsze doradzam moim klientom, aby każda firmowa wizytówka zawierała przede wszystkim: imię i nazwisko, nazwę konkretnej firmy, adres, dane kontaktowe, stanowisko oraz logotyp. Następnym krokiem jest już dobór odpowiednich środków graficznych w oparciu o oryginalny pomysł. Zachęcam moich klientów do tego, by nie bali się wyjść poza schematy i sztampę w postaci białych kartoników, drukowanych w najpopularniejszym programie do edycji tekstów.

Projektowanie wizytówki dla salonu fryzjerskiego

Chcąc przykładowo stworzyć zestaw wizytówek dla salonu fryzjerskiego, warto dostosować je do charakteru danego zakładu. Czy jest to salon dla kobiet, dla kobiet i mężczyzn czy też zakład barberski? Wizytówki fryzjerskie mogą być okraszone subtelną, minimalistyczną grafiką z wykorzystaniem motywu nożyczek. Może występować na nich również zdjęcie modela lub modelki z pięknie wymodelowanymi włosami, co będzie przy okazji reklamą salonu, zachęcającą do skorzystania z jego usług. Możliwości jest wiele. Polecałbym jedynie zachować umiar i zdrowy rozsądek, aby nie przedobrzyć.

Leave a comment

Moderacja komentarzy w tym serwisie jest aktywna. To oznacza, że twój komentarz nie będzie widoczny na stronie dopóki nie zostanie zaakceptowany przez redaktora.