PROJEKTUJĄC KALENDARZE DLA FIRM

Koniec starego roku, a także początek nowego to czas, w którym dosyć dużo ludzi zamawia kalendarze dla siebie i swojej firmy. Niestety, większość ludzi nie za bardzo ma zdolności graficzne i pomysł w jaki może to wykonać, lecz też nie muszą ich mieć. 

Wtedy najlepiej jest zasięgnąć porady grafika, który zawodowo zajmuje się projektami wizytówek, banerów bądź kalendarzy.

Konkretna wizja kalendarza ściennego

Aby móc doskonale wykonać powierzoną mi pracę, klient powinien mieć już w głowie konkretną wizję, która powinna być możliwa do zrealizowania.

Fakt, że podobno nie ma rzeczy nie do zrobienia, ale konkretna wizja ułatwia nam, grafikom wykonującym dane zlecenie pracę, a także oszczędza czas, który jest niezwykle cenny dla klientów.

Produkt "alfa"

Pierwszy produkt, który jest zgodny z wizją klienta to pieszczotliwie mówiąc "alfa", która powinna być dokładnie taka jakiej zażyczył sobie klient. Szablon kalendarza ściennego jako produkt alfy często nie zostaje zaakceptowany od razu, przez co przygotowuję kilka alf, aby móc je pokazać klientowi i nanieść odpowiednie sugestie i poprawki.

Produkt finalny

Kiedy wszystkie poprawki zostaną już naniesione, produkt "alfa" zmienia się w produkt finalny, który może zostać wydrukowany w odpowiedniej liczbie, której zażyczy sobie klient.

Niestety, często trafiają się klienci, którzy mając zaakceptowany finalny produkt, zmieniają swoje zdanie i pragną nanieść kolejne poprawki.

Co wtedy robię? Robię to czego pragnie klient - nanoszę poprawki, tracąc swój czas i czas klienta.

Leave a comment

Moderacja komentarzy w tym serwisie jest aktywna. To oznacza, że twój komentarz nie będzie widoczny na stronie dopóki nie zostanie zaakceptowany przez redaktora.