FIRMY ŚLĄ POCZTÓWKI

W ostatnim czasie zauważyłam, że firmy pragną zaskakiwać swoich klientów niebagatelnymi rozwiązaniami. Zwracają się do mnie, jako grafika reklamowego, z pytaniem, jak mogą tego dokonać. Zadanie, muszę przyznać, nie jest łatwe. Na rynku istnieje tak wiele propozycji, które zdążyły się przejść konsumentom. Firmowe długopisy, notesiki czy kalendarze to dzisiaj pewnego rodzaju standard, któremu trudno nadać nuty oryginalności.

Mimo to wiem, że wciąż pozostają niezagospodarowane obszary, gdzie mogę swobodnie wprowadzać innowacyjne rozwiązania. Mogą nimi być: breloczki do kluczy, słodycze z nadrukiem czy pocztówki firmowe spersonalizowane. Te ostatnie szczególnie przypadły mi do gustu, ponieważ można je stosować na wiele sposobów – jako zaproszenia, podziękowania albo życzenia świąteczne.

Pamiętam, kiedy jeszcze pocztówki słano do siebie zamiast maili. Życzenia świąteczne z jednej strony, nastrojowy obrazek pełen kolorów, elementów zdobionych brokatem czy trójwymiarowych akcentów. Wtedy nikt nie myślał, żeby projektować je samodzielnie, ponieważ zajęłoby to zbyt dużo czasu, a poza tym trudno byłoby taki obrazek wydrukować.

Dzisiaj jest inaczej. Firmy przychodzą do mnie, chcąc, żebym zaprojektowała dla nich takie kartki, ponieważ zdają sobie sprawę, że nic nie zastąpi wiedzy i doświadczenia profesjonalnego grafika reklamowego. Znam teorię barw, wiem, co powinna zawierać taka pocztówka, żeby wywołać przyjemne skojarzenia, a czego unikać. Dbam o to, aby wszystkie przygotowywane przez mnie obrazki były wysokiej jakości – sprawia to, że w czasie druku, niezależnie od drukarki, wszystkie elementy pozostały w niemal identycznym stanie.

Leave a comment

Moderacja komentarzy w tym serwisie jest aktywna. To oznacza, że twój komentarz nie będzie widoczny na stronie dopóki nie zostanie zaakceptowany przez redaktora.